پیامک، اس ام اس ولادت امام زمان(پیامک های مهدوی)
خداوندا! با تدبیر خود از تدبیرهای ناقصم بی نیازم فرما و از اختیار خود بهره مندم بساز. نیایش امام حسین علیه السلام در صحرای عرفات/آخرین بروزرسانی وبگاه:تابستان 1400
تهیه و تدوین مطلب:گروه نویسندگان

به نام خدا

ای دل شیدای ما، گرم تمنای تو ..... کی شود آخر عیان، طلعت زیبای تو
نیمه شعبان بود روز امید بشر ..... شادی امروز ماست نهضت فردای تو

.....

تو را گر طول غیبت کرده محزون ..... شدم از انتظارت من جگر خون
بود صبر تو از صبر الهی ..... چه سازم من به این قلب پر از خون

.....

تقصیر من است، اینکه کم می آیی ..... هر گاه شدم اسیر غم می آیی
این جمعه و جمعه های دیگر حرف است! ..... آدم بشوم، سه شنبه هم می آیی

.....

بخوان دعای فرج را، دعا اثر دارد ..... دعا کبوتر عشق است که بال و پر دارد
بخوان دعای فرج را، که یوسف زهرا ..... ز پشت پرده غیبت به ما نظر دارد

.....

یا مهدی! ای نقطه شروع شفق، ای مجری حق، میلاد تو قصیده بی انتهائیست که تنها

خدا بیت آخرش را می داند

.....

آمدنت چون رستاخیز، عدل گستر است و چون سپیده صبح، نوید آغازی دوباره برای همه خوبی هاست

.....

جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند ..... نام مهدی صد هزاران درد درمان میکند
مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار .... من گلی دارم که عالم را گلستان میکند

.....

هر روزی که می گذرد، یک روز به ظهور امام زمان نزدیک تر می شویم! اما به خود امام زمان چطور؟

.....

بــوی عـطــر یــار دارد جمـعه ها ..... وعــــده دیـــدار دارد جمــعه ها
جمــعـه هـا دل یاد دلبـر مـی کنـد ..... نغمه یابـن الـحسن سر مـی کنـد

.....

اگر مهدی زهرا باز گردد ..... جهان آئینه اعجاز گردد
سرم را پیش پایش می گذارم ..... که با خاک رهش دمساز گردد

.....

میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، برپا کننده عدل، منتقم خون حسین،

حضرت ولیعصر(عج) بر عموم شیعیان جهان مبارک باد

.....

بر چهره ي پر ز نور مهدی صلوات ..... بر جان و دل صبور مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست ..... بهر فرج و ظهور مهدی صلوات

.....

اى وارث ذوالفقار مولا برگرد ..... اى نور دو چشم آل طاها برگرد
ما شعله به شعله سوختیم از غم یاس ..... اى منتقم حضرت زهرا برگرد

.....

هر چند که خسته ایم از این حال، نیا ..... شرمنده اگر ندارد اشکال، نیا
ما خط تمام نامه هامان کوفیست ..... آقای گلم زبان من لال، نیا

.....

هر جـمعه ای کــه می گذرد از کـنـار مـن ..... افــزوده می شود بـه تب انتـــظار مـن
هر صبحدم که می دمد از مشرق آفتاب ..... دارم امـیــــد اینکــه بیــاید نـگـار مــن
عمــرم کــفاف دیـدن روی تــرا نـــداد ..... باشـد که بـعد من گذری بر مـزار من

.....

کاش مهدى به جهان چهره هویدا مى‏ کرد ..... گره از مشکل پیچیده ى ما، وا مى ‏کرد
کاش مى ‏آمد و با آمدنش از ره لطف ..... قبر مخفى شده ى فاطمه پیدا مى ‏کرد

.....

به خدا سوگند! دنیا را آذین می بندیم، اگر لحظه آمدنت را بدانیم

.....

ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد ..... بر پشت ستم کسی تبر خواهد زد
سوگند به هر چهارده آیه ي نور ..... سوگند به زخم های سرشار غرور
آخر شب سرد ما سحر می گردد ..... مهدی به میان شیعه بر می گردد

.....

ای منتظران گنج نهان می آید ..... آرامش جان عاشقان می آید
بر بام سحر طلایه داران ظهور ..... گفتند که صاحب الزمان می آید

.....

سئوالی ساده دارم از حضورت؛ من آیا زنده ام وقت ظهورت؟

.....

یازده پله زمین رفت به سمت ملکوت / یک قدم مانده، زمین شوق شکفتن دارد

.....

از دوری تو غمین و نالان هستیم ..... وز کرده ی خود کمی پشیمان هستیم
اصلیت ما را، تو اگر می پرسی ..... از کوفه ولی مقیم ايران هستیم

.....

میلاد حجت خدا، دوازدهمین ساغر الهی بر منتظران جمالش مبارک باد

.....

یااباصالح!
هیچ سنگی نشود، سنگ صبورت آقا / تکیه بر کعبه بزن کعبه تحمل دارد

.....

سحر از دامن نرجس، برآمد نوگلى زیبا ..... گلى کز بوى دلجویش، جهان پیر شد برنا
به صبح نیمه شعبان تجلّى کرد خورشیدي ..... که از نور جبینش شد، منوّر دیده زهرا

 




:: برچسب‌ها: پیامک/اس ام اس/با موضوع مهدی ع/ ,
:: بازدید از این مطلب : 3254
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
از طریق فرم زیر در بهبود کیفیت محتوای وبگاه یاریمان کنید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








براي دانلود کليک کنيد
محتواي اين وبلاگ منطبق بر قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد. اين وبگاه در سايت ساماندهي پايگاه هاي اينترنتي وزارت ارشاد ثبت شده است. اکثر مطالب وبلاگ داراي منبع از کتب اسلامي و يا سايت هاي ارزشي و مفيد ديني است و کپي برداري از مطالب وبگاه فقط با ذکر منبع بلا مانع است